hearts(: Hello! welcome to my blog, be my follower :) BTW, WATCH OUT! ! NO COPYING-PASTE okay? ! !

read more?

NOTE please.

Well hello HI! It's been long since I last posted something. Obviously now I'm so and SERIOUSLY busy for final paper, asgmnt, project and debate. 


I don't have much story pun sebenarnya. I really don't know what to write. Oh yes.. A. lets we talk about A.. cehh mcm A tu kawan aku pulak haha xD



IDK what to write. BUT yeah she is pretty but not TOO pretty. bangga pulak nanti kan =.=" 
aku pun tak tahu apa masalah dia act. over sangat pun ada. sabar je lah selagi mampu. haishh.. 
COME ON lah think positive oke. Please lah get real, kita tak sekolah dah nak stalk2 and mengata! let's be profesional boleh kan? jumpa face 2 face terus. kau pun sama kolej dgn aku. cuma kau senior je aku respect okay. Tapi jangan fikir kau senior aku pandang sebelah mata je kesalahan kau? MOVE ON lah sis. dah tua tu.. dah la jumpa dekat spa semalam. Rasa macam nak PANGGGG je tapi mujur roomate aku ada and emosi aku terkawal kalau tak..haaaa NO KOMEN. This kind of people annoys the **** out of me. SERIOUSLY aku taknak pun ambik tahu pasal korg. kau kena warning DIA sebelum kau yang kena. peritperitperit...