hearts(: Hello! welcome to my blog, be my follower :) BTW, WATCH OUT! ! NO COPYING-PASTE okay? ! !

read more?

Kbumikan hati ku di hati mu putra

Kebumikan lah namaku di hatimu wahai putra ku..sepertimana ku kebumikan hatiku untuk mu..pastikan hanya ada satu makam di sana untuk kamu ziarahi dalam tiap helaan nafasmu dan kamu taburi dengan bunga cinta setiap waktu.

Seandainya kamu ingin merangkai beberapa karakter, atau seandainya kamu cuba untuk bercurang dengan ku..ingatlh aku tahu dan janganlh kau mengecewakan hati ku kerana tidak pernah pun ku lakukn sebegitu pada mu..jujur untuk ku katakan kemungkinan ramai yang mengenali diri ku ttapi tidak pun aku cuba untuk mencurangi mu.. tidak pun ku menduakn mu.. kerana hati ku tulus utk mu..mungkin kamu tidak nampak semua itu dgn kelakuan slamber ku tapi pcayalh.. selagi nadi dn jantung ku berdenyut .. selagi itulh kamu di hati ku.. kamu sentiasa mngatakan aku Txt n call dgn lelaki lain. sebenarnya tidak sama sekali.. benda tu semua takkn ku lakukn tanpa tugasan, aku tahu kamu tidak suka dgn cara tu tp aku terpaksa wahai putra..aku sbnrnya cuba untuk mx izin dgn mu ttp......demi Allah aku takut kamu brfikiran yang bukn2.. percayalh pada hati ku ini dn kata2 ku selama ini pada mula2 ku dapat no mu dan pada mula kita brmula berhubung....aku tidak pandai untuk meluahkn cinta ku pada mu kerana aku sendiri tak tahu..aku lebih suka menulis di sbuah buku atau type sprti skarng ini.. aku bukn jenis yg romantic person , aku mungkin juga tidak menjaga kamu dengn baik sbb aku ni bukannya perfect..aku tidak mahu melakukn kesemua itu kerana aku tak mahu jikalau dtakdirkan kita akan bersatu kelak...kamu bosan dgn ku.. biarlah kesemuanya akn ku lakukn selapas ku menjadi isterimu yang sah.. aku tidak pernah pun bosan dgn kerenah mu malahan kerenah mu mmbuatkn ku tsnyum,, tak pernah juga ku fadeup dgn mu spnjng kita bsma... jika aku fadeup dgn mu sudah lama aku endahkn mu.. setiap kemarahan mu, tolahan mu pada ku sentiasa ku maafkn.. kerana aku tidak suka tbawa2 shngga mkn hati..





wahai putra ku, jika sayang mu sudah berkurang pada ku...jujurlah pada ku..jika nama ku semakin pudar di hati mu...berilh tahu pada ku.. jngan lah kamu buang ku setelah bertemu peganti dhati tu.. kerana jika kamu jujur akan ku cuba sedaya upaya hati ku ini untuk lupakn mu walaupn ianya mengmbil bertahun2 dn perit...dan akan ku pulang kesemua barang mu itu kerana aku tidak mampu untuk bersamanya tanpa orang itu...lps itu jika kamu mahu mmbuangnya..ikut kamu tp jgn lah mnyuruh ku buang semua itu... mungkin sukar untukku lepaskn mu tetapi seperti ku katakn.... akan ku cuba sedaya upaya ku... jika benar kamu akan lepaskn ku pergi dn ketemu dgn wanita lain....jagalh dia dgn baik.jagalh tutur kata mu..syngilh dia dgn seikhls hati mu, jgn lah mnyayanginya kerana cuba untuk melupakn ku kerana itu tidk mungkin akn mmbawa kbhgiaan..





aku tidak tahu sama ada kamu akn mmbacanya ataupun tidak sbb setahu ku kamu jrang sekali menanya ttg blog ku walaupn kamu tahu aku mmpunyai blog.... jika kamu baca, maafkn jika kata2 ku di atas ini mmbuat diri mu terasa.. maafkan aku jika perbuatan ku utk menulis semua ttg mu di blog ini melampau..kerana bnyk lagi ku ceritakn ttg kita disini....jagalh diri mu dimana jua diri mu berada.. jika tidak sihat, pakailh jket pemberian ku itu...pergi ke kelas pakailh seluar dn baju yang aku pilihkn utk mu itu....demi Allah... aku suka keluar belikn barng utk mu haritu walaupn keadaan ku tidk berapa sihat....sekali lagi...maafkn ku wahai putra....