hearts(: Hello! welcome to my blog, be my follower :) BTW, WATCH OUT! ! NO COPYING-PASTE okay? ! !

read more?

kerinduan ku pada mu

aku tulis ni tuju pada seseorg yang aku sgt rindu.. tapi hanya yg mmpu aku buat bsabar :( :)


wahai putra ku , aku buka mata hati ku dgn berharap kamu berada dekat sini di sisi ku.. tp apakndaya Walaupn jauh jarak aku dgn mu...sayang ku dgn mu tak pernah berkurang....Kerinduan begitu pekat dalam hati .. Tak sanggup untukku menahan sedih .. Saat kamu tak ada disisi .. Dan ku hanya menanti kamu lubuh hatiku .. adakalanya , bersebab kita berpisah jauh.. adakalanya juga ada sebb kita bertekak... dlm pertlingkahan antara aku dgn mu tak ada siapa yg tidak bersalah... dalam setiap pertlingkahan kita dgn org juga mst 22 org yang bersalah... tetapi kita tidak boleh melarikan diri kita dr masalah..kita kena hadapinya dgn tabah dn berbincng dgn elok supaya tiada yg tsinggung hati... sejujurnya dari hati ku ini.. aku sgt merindui putra ku yang jauh di sana... tapi aku hnya mmpu bdoa supaya diri ku kuat dgn dugaan MU ya ALLAH... aku juga hnya mmpu tgk gambar kenangn aku dengn mu putra... dn kdg2 aku tringt kenangan aku dgn kamu masa mula2 dapat no... yaAllah... tsenyum aku apabila mmbayngnya..... Waktu terus bergulir.. Silih berganti .. Tapi aku hanya mampu menunggu dan menanti .. Kamu datang padaku....